"Bu iş olur.", "Şu iş olmaz." gibi basma kalıpları kabul etmiyoruz. Birilerinin inandığı fikirlerde mutlaka görülmesi gereken gizli bir taraf vardır. Konuyu iyice kavrayarak doğru taraftan bakmaya çalışıyoruz.
"Bu iş olur.", "Şu iş olmaz." gibi basma kalıpları kabul etmiyoruz. Birilerinin inandığı fikirlerde mutlaka görülmesi gereken gizli bir taraf vardır. Konuyu iyice kavrayarak doğru taraftan bakmaya çalışıyoruz.
Basma kalıp, tekdüze kurallar programlar ve tablolar her zaman işe yaramaz. Evet, iletişim bir disiplindir ama kitle iletişiminde asıl fark yaratan yaratıcı ve yenilikçi çözümlerdir. Bu yüzden her projeden önce bütün detayları inceler, özümser ve işe öyle başlarız.
Hangi işi yapıyorsak, o işi iyi anlamak için çok çaba sarfederiz. Markayı, ürünü/hizmeti iyi tanımaya çalışırız. Yeri gelir sandviç yaparız yeri gelir alçı çekeriz. İşin ruhunu anlamak için çabalar, markanın müşterisinin beklentilerini çözeriz.
Karşılaştığımız birçok durumda reklamveren daha önce yaşadığı bazı kötü tecrübeleri anlatarak başlıyor. Bu durumun bizi ne kadar yaraladığını anlatmak mümkün değil. Doğru işler yaparak, yıllar sonra bile gülümseyerek anılıyor olmak için çok çalışıyoruz.